wtorek, 23 sierpnia 2011

Metamorfoza Caliope14 + Powrót do bloggowania!

Proszę Komentujcie mojego bloga. ;)
Dzisiaj czas na Metamorfozę Caliope14.

1.Ubranie PRZED :


Masz śliczne ubrania w szafie i całym domu (najbardziej zachwyciły mnie sukienki w pokoju z trofeami czy czymśtam.; p). W każdym razie podoba mi się twój styl. ;)
Zobacz jak po przeróbkach. :))

1.Ubranie PO :



Postawiłam na stylową mieszankę `Maciupeńko Etna i dużo stylu kowbojskiego`.

2. Makijaż PRZED

Masz bardzo dużo dodatków = ) A twoja MeDoll jest śliczna ! Nie mogę powstrzymać zachwytów. :)




2. Makijaż PO:



Dodatków typu naszyjniki, kolczyki nie dodałam ,ponieważ nie było pasujących do tych stylów.:( A z makijażem nie przesadzałam.
Podsumowanie : Nie wiem czy ci się to podoba, czy nie, ale całkowicie zmieniłam twoją postać. ;)
Niedługo nowa metamorfoza. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz