sobota, 14 sierpnia 2010

Metamorfoza MeDoll KAROLAPA

Oto metamorfoza którą chciałaś:
1. Makijaż PRZED:

Nie użyłaś żadnego cieniu do powiek tylko kredki do oczu, ale to wygląda fajnie i pasuje do sukienki jeżeli o to ci chodziło. Mam do ciebie radę: Zmniejsz ilość tych pieprzyków. Im mniej tym ładniej będziesz wyglądać. Ale jak se chcesz.
To twój makijaż PO metamorfozie:


Bardzo starannie wykonałam twój makijaż. Pomalowałam ci białym mocniej na dole i trochę lekko na górze. Lekko dodałam szary cień do powiek luxe na miejsce białego cienia do powiek. Podniosłam ci trochę nos i usta. Pomalowałam ci je błyszczykiem luxe. Możesz także użyć tego makijażu do tej sukienki którą zrobiłaś ;)

2. Ubranie PRZED

Fajnie zrobiłaś tą sukienkę. Widać że lubisz bawić się ciuszkami. Sukienka jest elegancka, bardzo ładna i buty pasują doskonale! Zobacz jak ubrałam cię po metamorfozie:
2. Ubranie PO:

Po: Szara bluzka dobrze komponuje się z jumpsuitem (pod spodem). Nałożyłam na twoją medoll wszystkie rajstopy które miałaś i skomponował się fajny kolorek po czym go zostawiłam. Nałożyłam ci białą arafatkę , która pasuje do jumpsuita i butów. Buty są dopasowane do jumpsuita :) Skomplikowane??

EDIT: Jednak Twoje oczy są pomalowane cieniem. Wystarczy się przyjrzeć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz